तुरही

557 तुरही दिन सेप्टेम्बरमा, यहूदीहरूले नयाँ वर्षको दिवस "रोश हशाना" मनाउँदछन्, जसको अर्थ हिब्रूमा "वर्षको प्रमुख" हो। यो यहूदीहरूको परम्पराको हिस्सा हो कि उनीहरूले माछाको टाउकोको टुक्राहरू खाए जुन बर्षको टाउकोको प्रतीक हो र परस्पर "लेस्चाना तोवा" को अर्थ हो, जसको अर्थ "राम्रो वर्ष हो!" अभिवादन गर्नु हो। परम्परा अनुसार रोश हशानाको उत्सव र सृष्टिको हप्ताको छैठौं दिनको बीचमा सम्बन्ध छ, जुनमा परमेश्वरले मानिसलाई सृष्टि गर्नुभयो।
लेवी २ 3:२:23,24 को हिब्रू पाठमा दिनलाई "सिक्रोन तेरुआ" भनिएको छ, जसको अर्थ हो "तुरही फुकाउने सम्झनाको दिन"। यसै कारण यस उत्सव दिनलाई जर्मनमा "तुरही दिवस" ​​भनिन्छ।

धेरै रब्बीहरूले सिकाउँदछन् कि मसीहको आगमनको आशाको संकेत दिन रोश हशानालाई कम्तिमा १०० चोटि शोफोर उडाउनु पर्छ। यहूदी स्रोतका अनुसार, त्यहाँ तीन किसिमका बीपहरू थिए जुन त्यस दिन उडाइएको थियो:

• तेकीआ - एक लामो निरन्तर स्वर जो परमेश्वरको शक्तिमा आशाको प्रतीकको रूपमा र प्रशंसाको रूपमा उहाँ परमेश्वर हुनुहुन्छ (इस्रायलको)।
  • Shevarim - तीन छोटो अन्तराष्ट्रिय टोन जसले पाप र गिर्दो मानवताको लागि रोईरहेको र रोमाञ्चकको प्रतीक हो।
  • तेरुआ - नौ द्रुत, staccato जस्तो टोन (एक अलार्म घडी को स्वर जस्तै) जो परमेश्वर अघि आयो को टुक्रिएको हृदय प्रदर्शन गर्न।

पुरातन इजरायलले सुरुमा उनीहरूको तुरहीको लागि भेडाको सीsहरू प्रयोग गर्‍यो। केही समय पछि, जब हामी नम्बर १० बाट सिक्छौं, यी चाँदीले बनेको तुरहीले प्रतिस्थापन गरे। तुरहीको प्रयोग पुरानो नियममा times२ पटक उल्लेख गरिएको छ।

तुरही खतरामा पर्दा सतर्क हुन, मानिसहरूलाई चाडपर्वको भोजमा बोलाउन, घोषणाहरू घोषणा गर्न, र उपासनाको आह्वानको रूपमा तुरही फुकियो। युद्धको समयमा तुरहीहरू सिपाहीहरूलाई उनीहरूको प्रयोगको लागि तयार पार्न र त्यसपछि लडाईको लागि संकेत दिन प्रयोग गरिन्थ्यो। तुरहीको साथ राजाको आगमनको पनि घोषणा गरियो।

आजकल, केही इसाईहरूले तुरही दिनलाई उत्सवको दिनको रूपमा सेवाको रूपमा मनाउँछन् र भविष्यमा हुने घटनाहरू, येशूको दोस्रो आगमन वा चर्चको र्याप्चरको सन्दर्भमा यसलाई जोडिन्छ।

Jesus ist die Linse, durch die wir die ganze Bibel richtig auslegen können. Das Alte Testament (das den Alten Bund einschliesst) verstehen wir jetzt durch die Linse des Neuen Testaments (mit dem Neuen Bund, den Jesus Christus vollständig erfüllt hat). Wenn wir in umgekehrter Reihenfolge vorgehen, kommen wir aufgrund falscher Schlussfolgerungen zu der Annahme, der Neue Bund würde erst mit der Wiederkunft Jesu beginnen. Diese Annahme ist ein fundamentaler Fehler. Einige glauben, wir befänden uns in einer Übergangszeit zwischen dem Alten und Neuen Bund und seien deshalb zum Halten der hebräischen Festtage verpflichtet.
Der Alte Bund bestand nur vorübergehend und dazu gehört auch der Posaunentag. «Indem er sagt: Einen neuen Bund, hat er den ersten zu einem alten gemacht. Was aber alt wird und betagt ist, das ist dem Ende nahe» (Hebräer 8,17). Er wurde eingesetzt, um den Menschen den kommenden Messias anzukündigen. Das Posaunenblasen zu Rosch Haschana signalisiert nicht nur den Anfang des jährlichen Festkalenders in Israel, sondern verkündigt die Botschaft dieses Festtages: «Unser König kommt!»

Die Feste Israels werden in erster Linie mit den Ernten in Verbindung gebracht. Unmittelbar vor dem ersten Getreidefest «Fest der Erstlingsgarbe» fand das «Passah» und das «Fest der ungesäuerten Brote» statt. Fünfzig Tage später feierten die Israeliten das Fest der Weizenernte, das «Fest der Wochen» (Pfingsten) und im Herbst das grosse Erntedankfest das «Laubhüttenfest». Darüber hinaus haben die Feste eine tiefe geistliche und eine prophetische Bedeutung.

Für mich besteht der bedeutendste Bestandteil des Posaunentages darin, wie er auf Jesus hinweist und wie Jesus dies bei seinem ersten Kommen alles erfüllte. Jesus erfüllte den Posaunentag durch seine Menschwerdung, sein Versöhnungswerk, seinen Tod und seine Auferstehung. Durch diese «Ereignisse in Christi Leben» hat Gott nicht nur seinen Bund mit Israel erfüllt (den Alten Bund), sondern alle Zeit für immer verändert. Jesus ist der Kopf des Jahres – das Haupt, der Herr aller Zeit, besonders auch deshalb, weil er die Zeit geschaffen hat. «Er (Jesus) ist das Ebenbild des unsichtbaren Gottes, der Erstgeborene vor aller Schöpfung. Denn in ihm ist alles geschaffen, was im Himmel und auf Erden ist, das Sichtbare und das Unsichtbare, es seien Throne oder Herrschaften oder Mächte oder Gewalten; es ist alles durch ihn und zu ihm geschaffen. Und er ist vor allem, und es besteht alles in ihm. Und er ist das Haupt des Leibes, nämlich der Gemeinde. Er ist der Anfang, der Erstgeborene von den Toten, auf dass er in allem der Erste sei. Denn es hat Gott gefallen, alle Fülle in ihm wohnen zu lassen und durch ihn alles zu versöhnen zu ihm hin, es sei auf Erden oder im Himmel, indem er Frieden machte durch sein Blut am Kreuz» (Kolosser 1,15-20).

Jesus obsiegte, wo der erste Adam versagt hatte und er ist der letzte Adam. Jesus ist unser Passalamm, unser ungesäuertes Brot und unsere Versöhnung. Er ist der Eine (und Einzige), der unsere Sünden entfernte. Jesus ist unser Sabbat, in dem wir Ruhe von der Sünde finden.

सबै समयका प्रभुको रूपमा, उहाँ अब तपाईं र तपाईं उहाँमा बस्नुहुन्छ। तपाईं अनुभव सबै समय पवित्र छ किनकि तपाईं येशू ख्रीष्टको नयाँ जीवन बिताउनुहुन्छ जुन तपाईंसँग उहाँसँग मिल्नुभयो। येशू तपाईंको उद्धारक, मुक्तिदाता, मुक्तिदाता, राजा र प्रभु हुनुहुन्छ। उसले तुरहीको आवाज एकपटक र सबैको लागि बनायो!